Xe tải thùng ben
IFA H3A 4x2
Xe tải thùng ben
IFA H3A 4x2
giá cố định VAT không thể hiển thị riêng biệt
9.000 €
năm sản xuất
1955
Tình trạng
Đã qua sử dụng
Vị trí
Bovenden 

Hình ảnh cho thấy
Hiển thị bản đồ
Thông tin về máy móc
Giá & Vị trí
giá cố định VAT không thể hiển thị riêng biệt
9.000 €
- Vị trí người bán:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Đức

Gọi điện
Chi tiết kỹ thuật
- Số km đã đi:
- 1.000 km
- Công suất:
- 59 kW (80,22 mã lực)
- Loại nhiên liệu:
- diesel
- Loại truyền động bánh răng:
- cơ khí
- Cấu hình trục:
- 4x2
- Chiều dài cơ sở:
- 3.250 mm
- Trọng lượng tổng cộng:
- 7.080 kg
- Trọng lượng không tải:
- 3.580 kg
- Trọng lượng tải tối đa:
- 3.500 kg
- Đăng ký lần đầu:
- 01/1955
- Chiều dài không gian chứa hàng:
- 3.400 mm
- Chiều rộng khoang hàng:
- 2.150 mm
- Chiều cao khoang chứa hàng:
- 550 mm
- Màu sắc:
- xanh lá cây
- Cabin lái:
- ca-bin ban ngày
- Hệ thống treo:
- thép
- Kích thước lốp xe:
- 8.25-20
- Số chỗ ngồi:
- 2
- Thiết bị:
- cabin, khớp nối rơ-moóc
Chi tiết về đề nghị
- ID tin đăng:
- A18028331
- Số tham chiếu:
- 1955
- Cập nhật:
- lần cuối vào ngày 24.06.2025
Mô tả
Vehicle location: Bovenden, Kz. house, switch 5, leaf suspension, AHK air-light-hydr.
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
Pedpevhg Hnsfx Agzegu
- .
Tin đăng này được dịch tự động. Có thể có lỗi dịch thuật.
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
Pedpevhg Hnsfx Agzegu
- .
Tin đăng này được dịch tự động. Có thể có lỗi dịch thuật.
Nhà cung cấp
Lưu ý: Đăng ký miễn phí hoặc đăng nhập, để truy cập tất cả thông tin.
Đã đăng ký từ: 2002
Gửi yêu cầu
Điện thoại & Fax
+49 551 8... quảng cáo
Quảng cáo của bạn đã được xóa thành công
Đã xảy ra lỗi












